Mammsen!


Idag fyller min mami år!! Stort grattis till dig fina mor! Nu när jag bor en bit ifrån henne så kan jag ju inte åka hem till henne och gratulera (fast vi åker faktiskt dit imorgon), så därför får jag fira henne på avstånd. Det känns lite konstigt, tror det är första året nånsin som jag är så här långt ifrån mamma på hennes födelsedag. Men då gäller det ju att vara lite kreativ! Jag har nämligen suttit och "skapat" här på förmiddagen.

Jag presenterar därför stolt; *trumvirvel*.......

min egengjorda teckning till dig mamma!
Jag kallar den för "Världens bästa mamma på en äng utan blommor" (först skulle den heta "Världens bästa mamma på en äng med blommor, med blommorna var tyvärr för svåra att göra).










Titta och njut av min konstnärliga sida.

Sa jag att jag har gjort den alldeles själv??









Ps. Var inte orolig mamma, du får en riktigt present imorgon!

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Haha va sött :)

2011-12-01 @ 11:47:32
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: spiderchick

sandefjord är Skövde med JÄDRA stor omnejd, så ja skicka ett mail du ;-)



Haha vilken fin teckning ;-)



kram!

2011-12-01 @ 12:35:09
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: mamsen

Tack snälla älskling, inte visste jag att jag var sååå snygg i dina ögon. Och vilken konstnärlig ådra Du har. Den måste Du ha ärvt från mig!

2011-12-01 @ 13:32:25
Postat av: Mikaela

Åh, vilken fin! Jag visste inte att hon fyllde år ju, hade jag vetat så hade jag jagat henne på förskolan idag och sagt grattis!

2011-12-01 @ 16:26:45
URL: http://ipink.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback