Att finna balanser

Alla som har läst på lärarprogrammet i Göteborg, har läst minst en bok av Lars-Åke Kernell. Som den exemplariska före detta studenten jag är så försöker jag ju naturligtvis att leva som jag lär. Därav aftonens inköp, istället för att c-vitaminchocka min stackars kropp, så väljer jag att svälja ner nyttigheterna med lite sockerladdad godis, fyllt med e-ämnen och konstgjorda färgämnen. Kropp i balans - själ i balans.








Lever balanserat


(F.ö kostade vår lilla yttepytte skål med godis 63 nok (ca 73 kr), det är dyrt att leva balanserat i nabolandet!)

Kommentarer
Postat av: Naboanna

Har tänkt och kommit fram till att det jag önskar mig av din blogg är en följetong med innlägg om genustänk i barnehage & generellt barnuppfostran. Fördelar, eventuella problem som kan uppstå, om sonen vill klä ut sig till prinsessa på maskerad, finns det då en stor risk att han blir retad? Här är ju verkligen din nish, och enligt blondinbella är det viktigt att nischa bloggen! ;)

2011-11-24 @ 20:58:59
Postat av: NaboLisa

Hmm, kan gott ha lite inlägg in emellan angående genus. Men en helnischning till genus är inte aktuell, har redan min nisch! Jeg er naboLisa för faen!



Suss og klem

2011-11-24 @ 21:15:40
URL: http://nabolisas.blogg.se/
Postat av: snigelpickan

Bra det! :P

2011-11-25 @ 07:37:47
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

jag föredrar nog clementinerna ändå :D

2011-11-25 @ 08:17:38
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback