Det har hänt igen!!


Jag förstår kära läsare om ni är av uppfattningen att kommentarer från kändisar är vardagsmat för mig, så världsvan och laidback som jag verkar. Men så är icke fallet... Men idag hände det något stooort igen, faktiskt det största som skett i bloggen sen SI (Spiderchick incidenten). Ytterligare en storbloggare har funnit sin väg till min lilla blogg, och lämnat ett avtryck i den i form av en kommentar. Håll i er nu, det var Hans Kungliga Höghet himself; Mr GAYMASEN!!! Känner hyfsat glad idag, snoppkaka OCH kändiskommentar, schyssta bananer!








Bild lånad på: gaymasen.se



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha. Tack så mycket. :-) Kram

2011-11-26 @ 16:08:43

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback