Ett av sitcomvärldens stora mysterier...

Jag har fått ett mysterium på halsen... Nu när jag har varit sjuk så har satsat hårt på att få en ordentlig plattstjärt, och därför suttit i soffan framför TV:n så mycket som möjligt. Och där har jag börjat fundera på en sak som egentligen har förbryllat mig i flera år. Hur kommer det sig att, i amerikanska sitcoms, så får alltid medelmåttskillen en riktigt het tjej? Killen kan vara ganska rejält knubbig, vara utan hår, ha ett dåligt betalt jobb, vara rejält ocharmig, men nog fasen får han en supermodellfru/flickvän/date/ligg.

Hur går detta till???
En av mina starkaste teorier att det helt enkelt är män som skriver serierna, alternativt regisserar dem.





Nedan:
Tre killar med riktigt heta tjejer


George







Drew





Doug

Kommentarer
Postat av: George

Vem skulle inte vilja ha George Costanza?

2011-11-30 @ 20:37:10
Postat av: Mikaela

Och i verkligheten är det snygga killar som har fula tjejer. Vetenskapligt bevisat.

2011-12-01 @ 16:36:31
URL: http://ipink.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback