STOOOOOORT!!!


Ok alla trogna läsare (det vill säga mamma och syster) något ENORMT har skett i min lilla yttepytte blogg! Giganten bland giganter, bloggvärldens okrönta drottning, årets blogg-mama, (som dessutom härstammar från västgötaslätta mammsen) självaste SPIDERCHICK har lämnat en kommentar i min blogg! Herregud! Jag skiter ner mig litegrann! Det här är stooooort!!! Det här betyder att min blogg har hoppat över typ en miljon mellansteg (först följer familjen bloggen, sen vänner, sen vänners vänner osv..) och nu har nått äkta STJÄRNSTATUS!



/En som funderar på att döpa om bloggen till stjärnbloggarLisas















Min nya logga??
























(Eventuellt har det här gett mig hybris)

Kommentarer
Postat av: Lisa-svenska på vift i Norge

Test

2011-11-22 @ 22:00:07
URL: http://nabolisas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback