Jag heter Lisa, och jag är periodare

När jag var liten så skrev jag dagbok. Men bara i korta perioder. Jag började så fint med att skriva varje dag. Efter någon vecka så blev det varannan dag. Efter ytterligare en tid så blev det en gång i veckan, sedan en gång i månaden. Sen upphörde det helt och hållet. Tills jag efter ett halvår kom in i en ny period. Typiska överskrifter i min dagbok från barndomen är "Hej dagboken, och förlåt att det var så länge sen som jag skrev" (av någon anledning skrev jag alltid "Hej dagboken", lite som Bert).

Jag börjar känna att jag gått i barndom. DagboksLisa har tagit över med och mer, och blogguppdateringarna har blivit färre och färre. Hur gick det här till undrar jag? Hmm. Hej hej, förlåt bloggen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu får du skärpa te daj! Det är ju så underhållande att läsa om dina norgeäventyr! :) Kram!

2012-02-05 @ 21:02:10
URL: http://lisan.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback