Tack TVNorge

Något som finns här i Norge (och som mig veterligen inte existerar i Sverige), är könsuppdelade TV-kanaler. Superbra! För oss kvinnor finns FEM (förkortning för FEMinint naturligtvis!) och för män finns kanlen MAX (liten tillspexad förkortning av maskulin). Så jäkla smidigt, tänk om jag eller Patrik skulle behöva bilda oss en egen uppfattning av vilken typ av program vi vill titta på. Skitjobbigt ju! Nu vet vi vad som gäller och rättar oss såklart efter det.


En dag råkade jag (helt oanandes naturligtvis) slå på MAX. Ojojoj, jag satt ju där och fattade ingenting. Bilar, sport, tuttar, kiss- och bajshumor, jag blev alldeles förvirrad! Snabbt växlade jag såklart tillbaka till "min" kanal för att istället avnjuta ett par timmars tittande på vackra modeller, människor som blev "förvandlade" med hjälp av en modeguru, matlagning och unga mammor. Mycket bättre! Vågar knappt tänka på vad som skulle ske med min man om det var han som råkat slå på fel kanal, risken är väl stor att hans penis hade förvandlats till en kraftigt förstorad klitoris. Huvva mig!!!!







Det här tittar jag på!









Och det här roar Patrik sig med!






PS.
Det här inlägget är en smula ironiskt. Ville bara förtydliga det. Ds.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ahahahha!! Det var fanimej det sjukast på länge! O jag som ska prata om könsroller på praktiken snart, kanske ska ta upp det här som exempel??

2012-02-17 @ 16:53:06
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack var snäll du är! :)



På tal om norsk tv så visas Dag på svtplay nu. Sååå himla bra!! Såg på norsk tvs hemsida att han som spelar Dag, Atle Antonsen, kommer med en ny humorserie snart! Skoj! Kan verkligen rekommendera Dag iallafall. Kram!

2012-02-17 @ 20:20:11
URL: http://lisan.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback