Gå på ski

Igår gjorde jag och Patrik något helnorskt. I sann Marit Bjørgen/Petter Northug-anda (men då Hellner spöade skiten ur norrbaggen igår, så borde jag väl egentligen säga i Hellneranda), gav vi oss iväg och åkte längdskidor. Jag hade fått en fin vägbeskrivning av en kollega till mig, men ändå lyckas jag och maken köra runt och leta efter skidanläggningen i över en och en halv timma. Det visade sig ligga en dryg mil från Sandefjord när vi äntligen hittade fram...

Väl på plats så hade både jag och Patrik en vision om hur lätt det skulle vara, att vi bara skulle susa fram! En hel del susning blev det, men mest rätt ner i backen. Aj,aj,aj vad ont i rumpan man får av att åka skidor! Slog i svanskotan så jag såg stjärnor, och mina skinkor ser ut som två blåbär (OBS! extremt genmanipulerade sådana), och idag har jag haft en del svårigheter med att gå normalt. Ser ut som jag är lätt bajsnödig hela tiden. Men kul var det i alla fall! Skam den som ger sig, om möjlighet ges så får det allt bli en tur till helgen igen!








Sporty Spice

Ps. Mamma, ja, det är din mössa som jag "lånat". Den bor här nu. Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaaa! Sporty Spice :p Måste testa längdskidor någon gång alltså, verkar ruskigt mysigt!

2012-01-09 @ 20:24:23
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: carin

haha... kul att ni verkade ha en sån stor hejarklack bakom er!! Skäm inte ut Sverige är ni snälla!!

2012-01-09 @ 20:41:02
Postat av: Naboanna

Imponerad!

2012-01-18 @ 08:06:27

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback