Systrarna sisters

Sent ikväll kommer min syster hit, har längtat massor efter henne!! Dock har jag en otrevlig känsla av att Carin denna helgen inte komma vara lika mycket min syster, som hon kommer vara Patriks fotbolls-EM-kompis. Och det känns ju inte helt kul. Men men, jag kan ju alltid sitta brevid dem när de tittar och dricka öl- det tycker ju jag är kul. Jag hoppas på att vädret blir fint i helgen med, så vi kan gå lite turer, eller bara hänga nere på byn.

Hur som helst så ska det bli myspysigt att hänga med syrran igen! Hon ska också få med sig sin vita Converse som jag och Pats köpte till henne i New York. Så kan kanske lyckas utpressa henne lite till att umgås med mig istället för Pats- inget Lisahäng, inga skor!







Omotiverad bild på två helt andra systrar. Så här skulle jag aldrig sitta med min syster, äckligt ju.

Kommentarer
Postat av: Naboanna

Längtar tills ni kommer hit!

För övrigt märkligt att incest säljer så bra? (med tanke på bilden...)

2012-06-10 @ 13:43:15

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback