Glädjens dag!

Eller egentligen var väl den äkta glädjens dag igår, för då fick Anna och Ole äntligen hålla sin lille korv för första gången! Själv fick jag sms från Anna vid tolvtiden igårkväll/natt, men då sov jag så gott, så gott. Så jag såg de glada nyheterna först imorse, och jag kan lova att så lätt somjag skuttade ur sängen idag, var det längesen jag gjorde klockan 5.30!

Både mor, far och lille plutten mår bra, men jag har inte velat ringa den lilla familjen än, tänkte att det kan vara gott för dem att få ha några dagar i fred innan jag börjar min telefonterror. För sen kommer den, var lugn för det!! Stor sorg att Sandefjord och Bergen ligger så långt ifrån varandra, men tack och lov för Norwegian air! Kan flyga till Vestlandet på 45 minuter, stackars Anna och Ole kommer bli trötta på att få besök från oss... Men så går det när man skaffar gullungar!






Till och med sötare än så här är den lille ungen! Tro mig, jag har sett bild på underverket.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback