Birk Borka(AnnaochOle)son

Skickade upp ett paket till Bergen för ett par veckor sedan. Jag och Patrik hade köpt lite kläder, en bok, några små "askar" (för tappade små tänder, och klippta små hårlockar), samt min stolthet... Nästan enda sen vi fick veta om Annas graviditet (vilket var typ en kvart efter hon "hatt seg" höhöhö) så har jag stickat (!!!!!) på en babyfilt till den lille körven. Det tog mig alltså närmare nio månader att sticka en liten, liten filt, vilket säger en hel del som mina kunskaper inom stickningsområdet. Nu när den lille skrytfilten äntligen är färdig, efter en del hjälp från min ömma moder ska jag villigt erkänna, så måste jag ju givetvis visa upp den här i min välbesökta blogg.




Filten!





Och en close up! Fritt fram för beundrande kommentarer nu.

Kommentarer
Postat av: Fröken Bella

Wow vilken fin filt! Synd att jag inte kommer ihåg hur man gör, det är så roligt att ge bort sånt :-)

2012-05-11 @ 12:53:36
URL: http://frokeenbella.se
Postat av: Naboanna

Och ännu finare i verkligheten! Du har fått många komplimanger för det här, av brudar som är rena stickgurus i tillägg!

2012-05-13 @ 20:59:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback