Tillbaka i vardagen och små husmorsknep...

Nu är vi tillbaka hemma i Sandefjord efter semestern- som har varit helt fantastisk! Vi har blivit så bortskämda av alla, och vi känner oss utvilade både jag och Patrik!!

Dagens vardagsprojekt blir att köpa nya tandborstar till mig och Patrik. Jag städade badrummet igår och fick en briljant ide... Vi håller ju på att koka Vendels nappar och flaskor (som vi jobbar för att han ska ta) i tid och otid för att de ska hålla sig fräscha, så jag tänkte att jag skulle testa att koka våra tandborstar. Jag menar, tänk om man skulle göra det typ en gång i veckan, vilken bakteriefri och göttig mun man måste få då! Tänkte jag och skred till verket... Det gick väl sådär kan man säga... Det värsta var att innan jag kokade, så sa jag till Patrik att det var ett fint gammalt husmorsknep jag skulle göra. Han höll på att dö av skratt när han såg resultatet;



De blev ganska spretiga. Och en smula böjda. Ska aldrig mer leka husmor.

Kvällen fick ytterligare en trist fortsättning för fixar-Lisa... Jag hade äntligen fått Vendel att somna och skulle därför sänka TV:n så han inte vakande. Men den jäkla fjärrkontrollen funkade inte! Vrålar åt Patrik att göra nått, och han bara tittar på mig och säger att jag trycker på fel knapp. Fräser ilsket till honom att jag väl för helvete vet hur man sänker, tittar ner på kontrollen och givetvis trycker jag på fel knappjäkel. Skit också, hade en man som skrattade glatt åt mig resten av kvällen...

Kommentarer
Postat av: Anna den håriga

Hahahahaha för härligt! :D

2013-08-19 @ 19:36:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback