Mer än ett år sedan...

... och frågan jag lite försiktigt ställer till mig själv är; borde jag börja blogga igen? Jag har egentligen lust, men finns tiden liksom? Vet att flera av mina största fans (hej syrran!) länge har suktat efter mina vitsiga, kloka och
inspirerande inlägg. Såklart spännande att följa mina stundtals knivskarpa analyser av aktuella samhällsfenomen, men ooooorkar jag verkligen?? Det helt enkelt får tiden utvisa! Nabolisa is back! I alla fall högst tillfälligt...
...och en liten nabogutt har jag gått och skaffat mig.

Kommentarer
Postat av: Fröken Bella

Nämen, välkommen tillbaka! Här är en till som har undrat när du ska börja blogga igen!!!

Tusen grattis till ditt fina barn!!!

2013-06-13 @ 21:24:11
URL: http://frokenbella.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback