En gullig liten snark...

När jag är lite förkyld (som är jag i det närmaste konstant sen jag började på barnehagen, av någon anledning så förväxlas ofta min axel med ett snorpapper) så kan det hända att det på natten kommer en liten, liten snark från mig. Inte så där stor och djup och timmerstocksdragningsaktig som somliga gör typ varje natt (hint Patrik), utan mer så där snusigt och gulligt som små barn kan göra. Med andra ord är mina snarkningar bara söta och hemtrevliga. Trots detta så har de fått utstå en del spott och spe från min andra hälft, ytterst otrevligt och framför allt väldigt orättvist! Men idag så slutade jag tidigt på jobbet (redan klockan 11, helt fabulous på en fredag!) och jag passade då på att riktigt snarka (ehumm, snusa) loss i soffan. Skulle bara ta en liten, liten tuppis, men jag låg där i nästan en och en halv timma. Kan tala om att jag gick all in med mina små gulliga ljud, naturligtvis praktiserade jag denna orala konst med vidöppen mun och tillhörande dreggel. Underbara fredag!


Ps. Om det är någon som undrar hur fasen man kan höra att man själv snarkar, så är det ju såklart för att man ibland vaknar upp lite lätt ur sömnen, lagom till att njuta av ens egna snuttljud. Gulliga jag!



Ps 2. Jag försökte googla upp en käck och humoristisk bild som matchade mitt trevliga lilla inlägg, men när jag sökte på "snarka" fick jag bara upp bilder på män samt lättklädda tjejer med väldigt stora bröst. Känner inte att jag passar in under någon av dessa kategorier, och måste säga att jag nu är lite förvirrad. Kan inte tjejer med normalstora bröst (och kläder på sig) snarka? Är det något fel på mig?

/ Förvirrad

Kommentarer
Postat av: Naboanna

Bättre att vakna upp av sina snarkljud än av sina pruttljud!

2011-12-16 @ 17:46:12
Postat av: Lisa-svenska på vift i Norge

Haha, något av ett motto i mitt liv Annispannis!

2011-12-16 @ 18:21:53
URL: http://nabolisas.blogg.se/
Postat av: mamsen

Kan vara något släktdrag från din manna

2011-12-16 @ 18:55:46
Postat av: mamsen

det förra inlägget var - som alla förstår - skrivet av din far. han är som synes inte särskilt bra på att stava så det var det som avslöjade honom!!!!!!!

2011-12-16 @ 19:05:45
Postat av: Lisa-svenska på vift i Norge

Jag har annars hört att snarka är något som min far är en expert på!



Kos er imorgon, som vi säger i Norge!



Pusspuss

2011-12-16 @ 20:54:20
URL: http://nabolisas.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Ps 2, haha!



Och sju år you say? Shit. Jag fjärtar ju inte så med folk jag inte känner, haha. Men inför min familj och karl lätt. Men ja, det tog ett tag. Ett halvår kanske. Sen släppte alla spärrar ^^

2011-12-17 @ 10:32:04
URL: http://gaymasen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback