Vinter

Oj oj oj, vilket väderomslag. Imorse när vi vaknade så ösregnade det. Men nu har temperaturen sjunkit och det snöar för fullt. Vi håller tummarna för att blir ytterligare några köldgrader, så vi kan ge oss ut och åka skidor imorgon. Herrejäklar vad norsk jag känner mig när jag skriver så! Hade aldrig hänt om vi hade bott kvar i lägenheten i Götet i alla fall, så mycket kan jag lova..

Appropå det, så måste jag och Pats snart bestämma oss för hur vi ska göra med lägenheten. Vi har hyrt ut den till 1 april, och vill väl egentligen inte säga upp den helt. Men får se om vår kära hyresvärd är sugen på att låta oss hyra ut den ett halvår till. Dagens i-landsproblem.








Det snør, det snør,
tiddeli bom
det er det det gjør,
tiddeli bom
Nå snør det mye mer enn før,
tiddeli bom - og huttemeg tu.


Japp, är pedagogisk leder i en barnehage.


Ps. Det här kan ha varit det sämsta inlägget jag har postat här på bloggen. Kan man få något slags pris för det? Typ "Årets bottennapp" eller likande?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Askul att läsa din blogg jue!!!! Keep up the good work! :D

2012-01-21 @ 16:32:59
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Naboanna

Väldigt imponerad av eran förnorskning, Stå på ski ajajaj snart åker lusekoftan på! :)

2012-01-22 @ 20:00:45
Postat av: Lisa-svenska på vift i Norge

Lisa, tack så mycket, blir superglad! =)



Anna, man tar seden dit man kommer. Typ. Men än klappar det blågula hjärtat i bröstet. Typ igen.

2012-01-22 @ 21:22:10
URL: http://nabolisas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback