Bedragen

Min man har en hemsk böjelse som jag INTE delar. Hans smutsiga lustar tar sig ofta ut på söndagar, och den går i mångt och mycket ut på att titta på italienska män i kortbyxor. Alessandro Del Piero, Georgio Chiellini, Andrea Pirlo, ingen går säker för Patriks lystna blickar. För att blidka mig så jag inte ska bli vansinnig av svartsjuka, så har han dagen till ära både bakat kakor till mig samt gett mig en 90 minuters lång fotmassage. Helt plötsligt tyckte även jag att fotbollssöndagar är ganska trevliga.








Mumsiga kolakakor med pepparkakssmak. Receptet fann vi hos www.underbaraclaras.com








90 minuter i himlen







Tack grabbar för en fin söndag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback