Bursdag!

Idag är det Lisa sin bursdag! Gratulerer med dagen kjære Lisa! Tack ska du ha Lisa!


Förutom
schizofrena inlägg i min blogg har dagen hittills inneburit:

Vacker (om än något morgonröstig) sång från maken
Smaskig frukost från maken
Paket öppning (även paketen från maken, och shit vad bortskämd jag är)
Blivit gratulerad och sjungen för på jobbet av alla vuxna och  barn
Blivit kastad 25 gånger i luften (norsk tradition att man gör så med barnen som fyller år, alltså hissar upp i luften det antal år som barnet fyller. Ville jag ju med uppleve, tack fina kollegor, ledsen för eventuella ryggproblem!)
Fått fint paket från bästa kollegorna
Skyndat hem, skrivit ett snabbt blogginlägg och dragit till Swiiiiiden.


Puss och tack för alla fina gratulationer!

Kommentarer
Postat av: Carro Teiler Östling

Grattar här med!!! =)

Har börjat med en ny blogg så nu kan du bli en av mina första läsare!! =) Kram

2011-12-02 @ 18:13:30
URL: http://www.angelpaminaxel.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback