Julbord

Var på julbord igår. Spännande med norsk julbord tänkte jag, och hamnar på en indisk restaurang. Lite otraditionellt även för norrmänn kan jag tro. Väldigt god mat var det i alla fall, och helt superstämning. Fick se en annan sida av mina kära kollegor, och jag gillade den skarp måste jag säga! Är också riktigt imponerad över hur otroligt snuskiga snapsvisor egentligen kan vara... Lite annorlunda än de sånger vi brukar sjunga på jobbet, tack och lov!







Den här sången sjöng vi inte.







Bild lånad på: http://www.roslagenrunt.se/2010/kultur-a-noeje/oevrigt/455-snapsvisor.html

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Indiskt? Otippat om något, haha. Men tur att det var skoj och gott. :-)



Och ja kälkbacken är värst håller jag med om. Ibland gör jag smöret fint. Men fan. Det ska ju ändå bara ligga på mackan. ;-)

2011-12-10 @ 14:18:01
URL: http://gaymasen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback