Tröttsamt

Blir lite trött på att få kommentarer av stilen;
"Hej! Jag har en frågestund på min blogg just nu. Fråga vad du vill, och jag svarar på allting."
Har lust att gå in och skriva:
"Hej lilla människa, jag har ingen aning om vem du är, och har aldrig läst din blogg. Så min fråga blir, varför skulle jag bry mig om din frågestund? Vänliga hälsningar/ en som inte bryr sig det minsta"

Lite hårt kanske, förstår att hon försöker "marknadsföra" sin blogg, men blir lite trött på såna här fjanterier.

Kommentarer
Postat av: Hejregina

Haha! bara gör det :)

2011-12-11 @ 14:35:02
URL: http://hejregina.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha, precis! Om man inte har någon aning om vem det handlar om så är det ju för det första ganska svårt att komma på en bra fråga, och för det andra ganska ointressant att få veta svaret.. Så det känns ju lite onödigt! :P



Svar: Tack så mycket! :)

2011-12-11 @ 21:12:35
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback