Gömma nyckeln


Idag när Patrik kom hem från jobbet, hade han en liten surprice med sig. Vi har länge velat köpa ett nyckelskåp eller liknande, då våra nycklar har en irriterande tendens att ligga precis överallt. Förutom där man vill ha dem. Och speciellt borta verkar de alltid vara på morgonen, när jag har bråttom iväg.

Men nu har han alltså köpt en "nyckeltavla" som passar fint in i hallen. Jag var nere på stan i lördags och dregglade lite över den, och det hade han uppmärksammat. Han är inte så tokig, min man!





Om det är någon som saknar nyckelarna i mitten på nedersta raden, så hojta till! Har ingen aning om vems de är, men tyckte de såg så ensamma ut i lådan. Så de fick partaja med de andra.


Kommentarer
Postat av: Fröken Bella

Va snyggt! Sån tavla vill jag ha =)

2012-04-03 @ 21:21:45
URL: http://frokenbella.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback