Söndag

På söndagen tog vi oss samman lite grann. Vi tvättande en hel del, och invigde vår nya tvättvinda, spännande grejjer det där! Vi hann även med en tur ut till Österöya, där jag läste en bok i solen, medan Patrik prövade fiskelyckan. Den var inget vidare. På kvällen fick jag också postat med hög med paket, som nu är på väg till sin lille mottagare... Tog också fram och luftade snabeldraken. Inte så erotiskt som det låter, här snackar vi dammsugare gott folk!




Soltorkade lakan luktar bäst!





Det blåste en del, men oj så gott det var i solen!






Paket på tur!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Myyys. :)



Och jag förstår dig. Göteborg är Sveriges bästa stad, anser jag. Älskar Göteborg. :))

2012-04-17 @ 10:41:36
URL: http://gaymasen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback