Vår "nya" hall

Åhh, jag är en så orutinerad bloggare! Hade haft lite mer "blogghjärna" så hade jag ju sett till att ta både en före- och en efterbild på vår hall. Men nu tänkte jag aldrig så långt, så våra gamla hallmöbler, och allt annat skräp som vi hade under vår trapp (där det finns ett ganska stort, farligt utrymme (farligt alltså för att man lätt samlar på sig massa skit som man trycker in där)) har nu åkt ner i källaren. Kvar blev bara våra nya möbler, ett vackert skåp och en spegel, båda från Home and Cottage. En möbelkedja som för övrigt borde öppna butiker i Sverige! Gärna i Göteborgstrakten, så jag kan sätta sprätt på norskpengarna när jag är hemma...







Vår lilla hall! En väldigt artzzzy detalj att ha med mig och Pats i spegeln. Jorå så att....







Själva skåpet är mintgrönt, medan lådan är i omålat mörkt trä. Spåpet är tillverkat av återvunnet material.







Jag har pyntat så fint med egenplockade tussilago i ett litet glas på fot, ett fiskfat som vi fått av Patriks farmor, en vacker Kostaskål från en fin vän, och en träljusstake som jag fått efter min mormor. Gammalt och nytt, precis som jag tycker om det!






För att kunna fota spegeln så jobbade jag rejält med vinklar. Precis som en äkta fotograf. Tycker nästan att man kan se att jag läste media på gymnasiet! Den lilla ljuslyktan har mitt kusinbarn gjort.

Kommentarer
Postat av: Naboanna

hehe nice!

2012-04-03 @ 17:06:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback