Back to normal

Idag var första dagen efter julledighet + sjukdom, som jag var tillbaka på jobbet. Kändes superfint att träffa kollegorna igen, och måste säga att jag verkligen har saknat alla mina små gullungar!

Var några dagar sedan jag bloggade nu, men jag blev sjuk på nyårsafton (riktigt sjuk, inte fyllsjuk) så jag har inte riktigt orkat. Så det är nu som jag ska skriva ett humoristiskt, spännande och inspirerade inlägg till er. Men jag orkar inte det heller.

Kan bara berätta en kul nyhet. Jag fick en superhet mobil av Patrik i julklapp. Riktigt läcker, med massa heta grejsaker på. Man kan liksom göra allt med den! Men det var först igår som jag fattade hur fasen man ringde ifrån den. Framsteg!!











Men visst är den snygg!?
Trots att den inte har någon lucka, som svärmor skulle sagt....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback