Återkomsten

Ojojoj, nu var det längesen som jag skrev något..  Men så blir det i perioder, är inte alltid som bloggen lockar!

Sist jag skrev här, så var det när vi skulle åka til New York. Ska inte gå inte djupare på resan, för det känns faktiskt som det var väldigt längesen som vi var där, men kan i alla fall tala om att vi hade en helt fantastisk tur! Kan verkligen rekomendera att åka dit!


Nu i helgen så har jag bland annat varit på möhippa, eller på utdrikkingslag som det heter på norska. Det är min goa chef som ska gifta sig, och alla vi 17 tjejer som jobbar ihop, överraskade henne med fest. Det var verkligen kanonlyckat! Jag och mina närmste kollegor på Knöttebo hade gått ihop och planerat tillställningen, och kan avslöja att jag helt vilt stal en del ideér från min egen möhippa. Bland annat så lekte vi en lek, där vi alla hade med en personlig pryl. Den blivande bruden sedan skulle gissa vad som hörde till vem. Hon skulle även motivera varför hon trodde att en viss sak tillhörde en viss tjej. Jag hade med mig en Kendocka i klänning, en tydlig referenst till mitt stora genusintresse.




Bruden: "Är det Lisa som har med den här? Det är väl för att alla svenska män ser ut så."
Det tyckte jag var kul.






Vi smaskade på mumsig tårta också. Faktiskt en av "mina" mammor i barnehagen som lagat den här otrevligt naturtrogna skapelsen. God var den i alla fall!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback