Traumat

Tidigt imorse, vid femtiden, fick jag en chockartad start på dagen. Jag hade precis ammat lilla V, som har somnat vid sidan av mig. Jag, som också är halvvägs in i drömmarnas rike, ligger och tittat på hans lilla hand med suddig, sömndrucken blick. Den är så liten, men ändå så perfekt! Världens sötaste lilla lillfinger, ringfinger, långeman, pekis... Och lilla tummeto.. Men vad i helvete!!! Är en millisekund ifrån att väcka Patrik i panik. Lillemans tumme är helt missbildad!! Svullen, röd, skrynklig, den ser helt vidrig ut! Vad har hänt? En äcklig infektion? 1000 tankar rusar genom mitt skräckslagna huvud, innan jag inser att det inte är V:s tumme jag stirrar på, utan min egen bröstvårta. God morgon.




En perfekt liten näve

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha!!!! Dagens garv!!!! Tack Lisa!!

2013-06-19 @ 10:27:43
Postat av: Anna den håriga

hehe

2013-06-19 @ 10:50:02
Postat av: Lisa

Hahaha!! Åh, så herlig!

2013-06-21 @ 10:31:15

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback