Guilty pleasure

Jag har något som jag känner att jag måste skriva av mig om. Något som fyller mig med skam, och som jag ogärna pratar om. Jag lider av ett beroende. Jag har haft den här sjukdomen i många år, och familjen och de närmaste vännerna vet om att jag periodvis är svårt påverkad av den. Men det är egentligen bara Patrik som vet vidden av mitt beroende, jag försöker att dölja det så gott jag kan. Men ibland är det svårt. Beroendet kan ibland isolera mig socialt, då jag försvinner helt ned i det om jag inte ständigt slåss mot mig själv för att hålla det i schack. Just nu är jag inne i en sån beroendeperiod. Det känns tungt och skamfyllt, men samtidigt njuter jag av att vältra mig i den. Mina vänner, jag är grovt beroende av så kallade "Tantsnuskböcker".
 
 
Å, så skönt att äntligen erkänna detta! Jag har läst "Sagan om Isfolket" otaliga gånger. Jag har läst bokserier med namn som "Chantall", "Cornelia", "Rosornas trädgård". Och självklart "Fifty shades". Just nu är jag som uppslukad av "Krønniken om Ylva Alm". Jag känner mig smutsig, syndig och lycklig! Hur många omformuleringar finns det egentligen för penis? Hur mycket kan yppiga bröst häva sig i en hårt snörad korsett? Och hur många skälvningar och darrningar kan egentligen en endaste liten smekning skicka genom en kurvig 1700tals kvinnas kropp? Jag vet inte än, jag måste helt enkelt läsa vidare för att få alla svaren!
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback