Julklappar

Jag har nog varit riktigt snäll i år, för julklappsgiverierna till mig har redan börjat. Jo, jag tackar jag! Fick två "paket" på jobbet idag (det ena är ju mer ett kuvert om vi ska peta i detaljer). Cellofanpaketet innehåller en bodybutter och en läppsalva, som föräldrarna på avdelningen gått samman och köpt, mycket uppskattat! Kuvertet är från chefen, och har ingen aning om vad det innehåller, då jag i ett svagt ögonblick lovade henne att inte öppna det förrän på julafton. En kollega gissade dock på att det var en uppsägningsblankett, men jag hoppas på att det är något annat. Annars kommer julafton bli lite trist faktiskt.








Fint och spännande, med krusiduller och allt!




Ps. Hade inte tänkt att blogga ikväll då jag börjar känna mig lite utbränd och pressad av att alla mina fans ständigt kräver mer och mer av mig, (haha I wish) men fick ett så fint inlägg på facebook av Linn, så då var jag tvungen att göra en uppdatering ändå. Tack Linn!

Kommentarer
Postat av: carin

Tappa inte stinget med skrivandet nu. Patrik gav det en månad. Å du får inte låta honom vinna. Keep the pen burning, som jag tror man skulle sagt på engelska. :-)

2011-12-22 @ 10:11:03
Postat av: Lisa-svenska på vift i Norge

Nej då, jag ska allt skriva på! För övrigt har jag faktiskt haft bloggen sen den 17/november, alltså över en månad! In your face Patrik!

2011-12-22 @ 13:52:00
URL: http://nabolisas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh vad spännande med ett hemligt kuvert...! :p

Ha en riktigt God Jul!! Åker ni hem till Göteborg och firar eller?

2011-12-22 @ 18:30:04
URL: http://lisan.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback