Långt ner i halsen


Har haft sjukt ont i halsen de senaste mornarna. Ajajaj. Men så länge jag inte kräks så är jag nöjd!



Ond hals




Idag är det fredag, så därför bjuder jag här på en norgehistoria, som brukligt är:

"Hur sänker man en norsk ubåt?"
"Man simmar ner och knackar på!"

Hur sänker man den en gång till?
Man simmar ner och knackar på. Norrmännen öppnar och säger:
"Nedu, den här gången går vi inte på det!"


Hihihihihihi


Ps. Hyfsat nöjd med rubriken, tror den tilltalar Anna och Carin en del!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha oj vilket projekt om ni pular med pepparkakshuset i flera dagar.. Hade jag aldrig orkat. ;-D

2011-11-25 @ 13:34:10
URL: http://gaymasen.se
Postat av: NaboLisa

Haha i wish! Snarare brist på inspiration som gör att det ligger pepparkakshusdelar i hela köket, ser ut som ett styckmord har begåtts.

2011-11-25 @ 13:41:03
URL: http://nabolisas.blogg.se/
Postat av: Naboanna

Aj aj, du känner mig alltför väl...

2011-11-25 @ 17:19:04

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback